Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Memphis Synvinkel #2

Av Mia - 27 februari 2013 22:06

Ja, nu va jag här igen!

Eller matte skriver och jag kollar så att det stämmer!!

Tänkte att en uppdatering är på plats.

Detta är ju faktiskt min och mattes blogg!


Idag har jag inte varit så aktiv, well... lite då...

Medans matte jobbar så har jag och Hemi-katt varit hemma själva.

Katten har ju sovit på sin plats, typ enda stället jag inte når nåldynan på ens... Lite taskigt av henne om ni frågar mig!!

Själv har jag letat efter mitt tuggben, inte det stora utan det lilla jag kämpar med.

Hittade det inte... För det hade matte fått med sig i sin jackficka!

Men jag fick det när hon kom hem, och kollade så att hon inte tjuvätit på det.  Det hade hon inte!


Men under tiden så har jag tuggat lite på hennes hårsnoddar... Bara för att safea så att jag får ha mitt ben ifred nästa gång.

Sen så fick jag gå ut och springa på planen!

Yey det är jättekul!

Och jag är ju snabbast i världen!

Mina förfäder är ju  Greyhounds men de magra stackarna har inte en suck gentemot mig!

Sen var jag jätteduktig när matte kallade på mig och kom direkt! :D

Attans vad godis, beröm och bus jag fick! :D

Kanske ska lyda lite mer ?!

Helt klart värt det...


Så idag har jag varit den där duktiga valpen och nu har jag fått kvällsmat med och halvsover i soffan bredvid Leijon.

Matte vann dock diskussionen om huruvida jag får jaga, slicka och pussa på hennes katter... idag i alla fall!


Imorgon ska eventuellt Jessica följa med på promenad och jag tänkte sedan sno flickornas pannkakor!

Hehe!

Så det är fullt upp att vara en Grand Danois alla dagar i veckan.


Inse nu att jag inte är en bortskämd hund men måste poängtera att jag älskar att jag fått en helt egen 1,20 säng att sova på =)

Det är ganska mycket bättre än en sleten bäddsoffa som nu fungerar som utkiksplats.

Tur att det är jag som styr upp möbleringen här!

Fast på nätterna har jag halva dubbelsängen att sova i med...

Och i slutet av denna månaden ska jag få ett nytt koppel :D

Vad nu det ska vara bra för när jag är bäst på att vara lös!


Aja, nu tar sömnen över.

Nya äventyr imörrn!


VOFF!


 

 
 
Caitlin

Caitlin

28 februari 2013 01:12

Åh, så söt du är Memphis! :D

http://notfadeaway.bloggplatsen.se

Mia

3 mars 2013 08:53

Tack så mycket =) Voff voff

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Ovido - Quiz & Flashcards