Alla inlägg under maj 2013

Av Mia - 10 maj 2013 19:27

Blogg, blogg, blogg!


Hmm ja nu sitter jag hos en kompis och roar mig med bloggeriet när han kollar på fotboll.... Huja det trodde jag knappast att man hade en sportintresserad vän haha!


Är mest öl och bilar annars men va fan, variation underlättar!

Sen är det jävligt gött att komma hemifrån ett par dar och bara slappna av :D

Yepp Mia trivs


Å är sjukt nöjd med Volvon jag köpte!

Visst har han lite skavanker men inte är det någon ny bil, och för dem pengarna äre ju det bästa som kunde hända!

Nu har vi åkt nästan 200 mil och inte ett endaste problem!

Mer än att jag är sjukt trött på musiken, kan vara dax att bränna en ny skiva... Men så vet man ju att det kommer samma låtar på nästa skiva med...

Har ju bara 10.ooo låtar allt som allt men va fan, hur mycket ska man variera sig egentligen?!


Nej nu äre inte så mycket att skriva!

Man känner sig gladare och ser framemot att börja jobba snart!

27:e maj :D


Allt bra med Memphis oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards