Direktlänk till inlägg 19 november 2013

God Morgon

Av Mia - 19 november 2013 09:00


Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag.

Men man ska aldrig säga aldrig.


Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att man ej tjänar pengar på att vara hemma och göra exakt ingenting, vilket är ganska viktigt för min del.


Anledningen?

Jo tydligen var Oslo-rundans ord. chaufför tillbaka... What? Bra att man får det bekräftat från början att det bara var tillfälligt... Men nu ringde chefen och sa att jag får tillbaka den =) Så humöret är på topp.

Även om det kanske inte är världens roligaste runda så gillar jag den (bortsett från bilköerna då^^).

Passar mig utmärkt så inatt åker jag igen.

Så gött så ni anar inte...


Jaha, förra söndagen anlände en sköldpadsfärgad liten tuss hit med fyra ben och svans. Har inga bra namnförslag så första veckan har hon hetat Skrutt. Inte passande på en sådan vacker och go kissekatt MEN hon är en Skrutta, allså blir det officiella namnet Skrållan... Eller Catalina. Eller nått annat, det hålls ganska öppet.

Men Hemi är la sisådär glad på den lilla busan...

Nykomlingar och förändringar är inte riktigt Hemis grej.... Men men hon får lära sig att acceptera det hela.


Vad har mer hänt?

Fortsätter att rasa i vikt, och jag förstår inte alls varför... Men inte för att jag klagar. Är nu över 41 kg som försvunnit och jag bara undrar vart det fanns plats för dem innan?!

Grejen är den att de flesta lägger om kosten, tränar och snackar om gbp men jag gör ingenting alls. Äter vad jag vill när jag vill och häller i mig cola och andra onyttigheter, ändå går jag ner.

Skumt...

Men som sagt jag är ganska glad över det hela.


Åh, måste ta mig tid att skriva ner alla timmar jag har jobbat med. Haha totalmissat det... Men ganska lätt att räkna ut =)

Så fr.o.m inatt kör vi på att skriva upp allt!


Åhsså måste jag tjata på Rebecka med så hon sätter in pengar åt mig. För NU är det kris på kontot, hittade 50 kr där igår och bara " YES jag kan skaffa snus!!!" Total Lycka haha...

Men måste fylla på telefonen för känner mig helt handikappad annars.


Hm blivit en hel del tid på Fb senaste tiden, förstår inte alls varför haha ^^


Nej nu blire nog att gosa med katterna och kolla film. Samt tala om för Skrutt att hon inte behöver vara datateknikern i hemmet för jag har redan en sådan ett telefonsamtal bort ;)


Glöm inte att kolla:

www.younevercantell.bloggplatsen.se   ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 8 november 2013 19:24

  Jaha, det går fortfarande kanoners med jobbet och jag trivs :) Haha charmiga "äldre" chaufförer att tjöta lite med under väntetiden i Oslo. Torbjörn är en av dem och han är jätteglad när man kommer för han tycker att "di trenger vackre piger...

Ovido - Quiz & Flashcards