Alla inlägg under juni 2013

<3

Av Mia - 19 juni 2013 23:56


  


<3

Av Mia - 16 juni 2013 14:51

Äre visst idag.


Attans vad dagarna går fort nu... Hinner knappt med alls. Sen blir man ganska slut i huvudet av att jobba natt och gå och lägga sig mellan 07.oo och 10.oo sen vakna och inse att det INTE är en ny dag haha...


Ja, ja...


Idag har det mest varit slöardag, vart i v-stad och hämtat hit Leijon så han får bli lite bortklemad :)



Börjar jobba 04.45 inatt så får la fortsätta att slöa så man är pigg och glad!

Av Mia - 15 juni 2013 11:35

Nej jag har inte glömt bloggen alls ^^ Jag lovar er!


Fick dock en kommentar om att den var dåligt uppdaterad... Oki... då får vi lösa det!


Vad händer?


Arbetar som en dåre... Var hemma halv sex imorse... Haha suttit och dunkat norsk reggae hela natten i det hemskaste fordon som offentligt kallats lastbil. Volvo FL... Behöver inte säga mer än att NZU är ful som stryk och min blivande kollega... På måndag morgon ska vi köra ut Post alldeles själva. Sen på kvällen blire att köra DOJJEN och det är ju iaf en vetig Scania. :)


Norsk Reggae ja... nu tror ni väl att jag tappat det helt... Det tror jag iaf!  Men men man har aldrig tråkigare än vad man gör sig!  Hahaha kommer nog länk på Fejsboken!

Kan säga att det finns en låt som är värre.... " DET VAR EN HÄSTTRANSPORT SOM HADE VÄLT I ETT DIKE" !!!!!!!!!!!!! Assorglig men ändå garvar man ihjäl sig av den...


Annars har man ju tid till att sova, hela två timmar har det blivit detta dygnet... haha sjuk humor just nu!


Memphis bor numera hos en dam på Gotland och har en flickvän som heter Smilla. Han verkar trivas stort ute på landet vilket känns bra även om det var ett tufft beslut.

Men jag stod inte ut med mitt dåliga samvete över att lämna honom ensam medans man jobbar så länge. lixom är borta nästan 14 timmar / dygnet.

Så detta var den bästa lösningen...


Kommer snart att flytta jag med... Vart är inte riktigt bestämt ännu... så vi får se vad som sker... men har till augusti på mig så luuuuuuuuuuuuuuuuugna puckar!


Ehm jaha annars rullar det på! Haha fy fan, man börjar bli glad nu igen!

Och det vet jag absolut vems förtjänst det är!

Tack Hjärtat!

=)

Av Mia - 4 juni 2013 02:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 4 juni 2013 01:34

Eller egentligen borde jag ju göra helt andra saker klockan 01.37 på dygnet men men man har lite sjuka tider just nu!

Klagar inte!


Haha fan, varför har jag inte kommit på idén med nattjobb innan för.... Visst kan det vara lite surt att offra fredagarna men money talks!

128 :- i grundlön + ca: 40 kr i OB + helg + risktillägg.... Okej ja helt Awesome.

Men ikväll är jag ledig.

Var nån konstig introduktion idag, men hade inte en aning om det så kom försent. Bra att de ger ut sådan info!

Men men whatever!

Betalt får man ju i alla fall.

Jo, det funkar att jobba på Posten i Sverige med XD haha.

Fick byta runda bara då jag saknar truckkortet.



Jaha nu har jag hittat ett nytt hem till lilla Memphis.

På Gotland, en lantgård med massa andra djur och barn.

Tror att det kommer bli kanoners.

Det funkade inte att ha honom kvar helt enkelt så detta var den bästa lösningen.... För hans del.



Så nu roar jag mig med datorn, disk och dammsugning.

WTF?

Dammsuga mitt i natta ??!

Ja, inte hemma hos mig nu...  :)


Jösses...  Kommer privat inlägg om detta senare!


Nej annars rullar det på.

Volvon passerade 30.000 gränsen och jag är fortfarande nöjd med han!


Ovido - Quiz & Flashcards