Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Mycket tankar idag...

Av Mia - 10 september 2013 11:51

Ett riktigt Ego-inlägg detta! Bara så att ni vet.


Ja, vet inte hur jag ska kunna sätta ord på vad jag känner och tänker just nu..

Allt är bara så... Förvirrande!

Jag är så trött i sinnet att jag inte vet vad jag heter, samtidigt som rastlösheten är olidlig.


Har i alla fall sökt några jobb idag!

Får jag chansen så tar jag den...

Men just nu känns det som att jag slits åt olika håll.

En del till Östergötland.

En del till Jönköping.

En del till Ljungbyhållet.

En del till Vetlanda.

Resten av mig vill bara kasta pil på kartan och se vart det bär hän.


Prestationsångest har jag då hur jag än kommer att göra blir det alltid någon som blir besviken.

Och det vill jag inte.


Sen har vi personen som jag verkligen har känslor för och vill finnas för... Ena dagen är det positivt och andra dagen är det negativt därifrån vilket får mig att tveka. Jag vill inte backa undan eller ge upp oss. Men jag kommer snart att göra det på grund av att min ork är slut.

Att han mår dåligt på grund av helt förklarliga orsaker är inte konstigt.

Men snälla, låt mig finnas för dig! Även om det bara är som vänner...


Men men... allt är bara så... förvirrande just nu.

Suck, vad ska man göra?

Känner av ett uns av panikångest som bara växer.

Värdelöst.


Sen har vi dagens datum, men right now är det gos med Hemi som gäller.


Katter är en bra terapi när man mår dåligt och känner sig ensam.

Hennes lugnande spinnande, närhet och kärlek ger mig tryggheten.

Det är något som jag alltid letar efter.

Ständigt saknar i mitt liv.

Någon som kan ge en omfamnade kram och bara tala om att det KOMMER att bli bättre....


Men aldrig att jag skulle välja bort min lilla prinsessa mer...

En sådan underbar katt som anpassar sig till läget, finns där och den enda som inte blir besviken för att jag visar mig svag.  Hon håller sig max två meter ifrån mig och ligger i sängen för att se till att jag har det bra <3


I alla fall, ett stort fett TACK till dig Mathias.

För att du finns mest.

Utan dig hade jag aldrig klarat av den här sommaren.

Förlåt att du är den som får höra allt och lite till.

Men jag har ingen annan som förstår på samma sätt som du gör.

Det är nog därför jag älskar dig för den du är!


Får avsluta med något positivt.

Ser fram emot helgen i alla fall! :D

Hoppas att planerna går igenom som de ska :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Skapa flashcards