Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Tisdagsfunderingar.

Av Mia - 27 augusti 2013 09:43

Jahapp, Nu finns det det bättre ljus i lilla Opeln i alla fall :D

Fick Baslådan ikopplad igår, hmm hade rett ut det själv eventuellt men lika bra att få hjälp av nån som kan med det.

Så tack till er två som hjälpte till med nya ljudgrejerna och det!!!!


Igår var jag hundvakt till Cross, jättego schäferkille så vi åkte en sväng och hans lycka blev total när han fick bada haha.

Saknar att ha hund jättemycket just nu, men finns inte pengar till det.


Kan säga att gårdagen var en bra dag över lag.

Blev ett akutbesök till läkarn under förmiddagen dock.

Så sjukskriven under två veckor på grund av utmattningssyndrom, stress, ångest och svag deprission :/

Beror dels på jobbet och en stor del på allt som hänt runt omkring senaste tiden.

Men jag är rastlös! Vill ha nått att göra....


Ska kolla på en lägenhet i Sandhem idag men tvekar.

Vill jag bo där eller närmare Vetlanda?

Svårt det här...

Får ju betydligt närmare till jobb som kommer bli fortsatt i Jkpg.

Men längre till umgänget...

Meen det kanske funkar sålänge?

För jag vill ha ett eget hem åtminstone...

Många beslut just nu.


Försöker ta en dag i sänder och koncentrerar mig på att bli av med stressen.

Det kommer att lösa sig, och jag har ju min finaste storebror och min bästaste Mathias som stöd i alla lägen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Ovido - Quiz & Flashcards