Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Grattis!

Av Mia - 10 september 2013 12:21

Ett stort


GRATTIS


på födelsedagen till Dig!


Du är saknad här nere på jorden ska du veta.

Det är många gånger jag önskar att jag kunde få dina råd eller tips..

Vet inte hur många gånger jag letat efter ditt telefonnummer på mobilen för att sen inse att det inte finns något.


Jag kommer aldrig att komma över sorgen och saknaden av dig, du lämnade oss för tidigt så som många andra.

Men vad som än händer så finns ditt minne kvar.


Sov gott lilla mamma

och jag hoppas verkligen att du har det bra nu.

Du behöver inte oroa dig för oss du lämnade...

Det kanske löser sig.


  


1954 -09- 10   2006- 04- 14

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Ovido - Quiz & Flashcards