Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Varför?

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå.

När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut.

När den fysiska smärtan tar över hela din kropp.

När den psykiska delen aldrig får en chans att läka.

Vad gör man då?


Jag önskar att jag visste...


Tårar rinner dagligen, minsta lilla snedsteg får en att bryta ihop. Det händer bara mer och mer dåligt och jag skriker bara inombords att nu orkar jag inte längre.

Lyder psykologens råd - ta bort dem som får dig att må sämre. Gläd dig åt dem som finns för dig!

Hur tar jag bort alla problem då?

Varför kommer allt på en gång?

Hur får jag ett slut på det???

Kan man inte bara få må bra ett tag utan varför ska alla ens misstag alltid ligga och häcka på en?


Hade jag kunnat så skulle jag vilja starta om mitt liv med den vetskap jag har nu!

Men det går inte...

Mycket skulle lösas om man vann några större summor på lotto men lååååååångt ifrån allt.


Det enda som får mig att inte ge upp även om tanken växer sig större för var dag är kärleken till ett fåtal personer... Allra mest till dig min underbaraste Niclas!


Jag vill bara veta hur jag ska lösa detta...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Av Mia - 8 november 2013 19:24

  Jaha, det går fortfarande kanoners med jobbet och jag trivs :) Haha charmiga "äldre" chaufförer att tjöta lite med under väntetiden i Oslo. Torbjörn är en av dem och han är jätteglad när man kommer för han tycker att "di trenger vackre piger...

Ovido - Quiz & Flashcards