Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Mia - 21 augusti 2012 22:06

Haha Jao vad ska man säga...

Det känns en aning konstigt att vara tillbaka på gamla jobbet nu efter Norge.  Man längtar på ett vis tillbaka, på ett vis inte. Älskar ju att köra lastbil men saknaden av Sverige tar överhanden. Kan man inte ha kakan och äta upp den?!  Nej, jag vet att det inte går....

Men idag har vi åkt lite Saab ner till Tingsryd för att fixa AC:n... dock inte på våran utan på en 9-3 från 2006. Haha ja vad fan! Jag gillar att åka bil helt enkelt... Sådär en 200 mil i veckan - inga problem alls!

Sen hann jag med en maskin tvätt och har jobbat på FTV, vaddå Semester?!  Nästa år kanske... eller inte...


Hallå!!!

Fick världens flashback här nu!

Jag skäms! 

Förlåt! 

Hur kunde jag totalt missa våran årsdag????

Enda ursäkten är nog att jag hade fullt upp med allt i Norge ;/

Har sedan den 3/8 2007  ägt min lilla  Chrysler Newport 1965 i fem hela år.

Utan en endaste tanke på att byta bort den till 100%. 

Det har varit upp och ner. just nu är det mest ner men jag ser lösningen inom en snar framtid.

Sen rullar hon igen. 

Lilla söta Pärlan!

Ovido - Quiz & Flashcards