Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Mia - 10 augusti 2012 10:04

Idag är man seg fortfarande. Haha var en aning stress igår, eller aah, kom på det att det är ingen mening med att stressa... Jag har ändå inget för det!


Fick en lapp om att det var en bur som skulle hämtas. När jag trodde att den var lokaliserad så var det HÖG tid att bege sig iväg för att inte komma sent till de 2 första ställena. Så tar buren på lunchen istället! Jag menar det går ju smidigt att bara lasta på den!

Haha dumma mej!

Aja letar på PGO ( den ena terminalen) i hopp om att den finns där... Neej, den var på den andra terminalen ÖT.  Okej, rullar dit... Men var är den? Får beskedet att den står i källarn...

Källarn? Vilken källare???

Ja, du ska allså in i parkeringsgaraget med lastbilen och längst in finns källaren....

Hahaha skojjar du på mig nu lixom? Ska jag in med lastbilen i ett garage byggt för personbilar som är skittrångt.... Aja bara att rulla in.

Krånglar som fan med att vända och dona men till slut, utan att ha mördat en ganska snygg Lambo som står parkerad så får jag in Scanian.

Letar upp nån där nere och får snart reda på att buren står där uppe... SUCK!  Aja ut igen... runt hela byggnaden och backa intill... Skciar två truckförare på att hitta buren vilket tar en stund men snart så.

Kommer tillbaka till Lastbilen... Japp 30 minuter efter i tiden.

full rulle hela dagen, sen kommer man till boendet.

Öh Mia! Du måste byta rum idag!

Ja, ja... slänger ihop mina saker och bär ner dem till Anette... städar gamla rummet och lite småstrul med nycklarna som vanligt men vid 22.30 äre lugnt och man kan äntligen äta!

Fy fan vilken dag!

Håll tummarna på att denna blir böttre!

Ovido - Quiz & Flashcards