Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Mia - 22 augusti 2013 08:42

Haha åhfan, vilken duktig lastbil som talar om att hon vill ha diesel :) Men bara att man BÖR tanka snarast, inte att man måste...
Tur att jag stod vid macken.

Jaha har denna veckan insett att jag visst kan backa med släp! Ja, ja det tar nån minut extra men ekipagét är ju 24,80. Bil & Släp ( 80 cm hit eller dit )

Nä om man kunde få lossa nångång? Hade tid 07.00 så det lär ta ett tag...

Annars går det bra, BUP 007 är min nuvarande adress känns det som ;) Möe timmar i telefon blir det men ett bra sätt att komma ifatt verkligheten.

Känns som att man sitter i en dvala, vet ingenting om vad eller vem jag ska tro på, orkar inte med allt skitsnack, lögner och svek längre.

Är så glad att jag har ett fåtal personer som står mig nära. Utan er hade jag inte orkat kämpa eller ens försöka reda ut allt.

Och nu har jag faktiskt hittat en låt som EXAKT beskriver hur man känner sig.. Mavericks " I Don't care if you love me anymore" så checka den.

Ovido - Quiz & Flashcards