Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Mia - 19 juni 2012 19:15

Har jobbat idag för första gången på två veckor p.g.a knäet.

Det gick över förväntan faktiskt =)

Men nu känns det, så imörrn blire vila sen kör vi på torsdag igen.

Introducerade semestervikarien med så blev nån extra timme.

Sen möte på eftermiddagen och efter det hem å äta sen fastnade jag på Facebook en stund och nu har jag precis vart och inhandlat min drog, passion etc  SNUS! o lite grejjer te en genomförkyld Tisen.


Weehoo! Kommer få fast timvik till hösten vilket inbringar lite bättre betalt med sisådär 200 % mer än vad jag får nu  plus FTV med. Gött!

Men hoppas nu att min idiotiska knä håller sig i schack å inte konstrar mera. Var jädra gött att kunna göra nån nytta på dagarna igen..

och jag som brukade tycka att det var helt okej att va hemma... tills nåra vecker sen!

Nu vill man bara jobba, jobba och tjäna cash! :P


Fortfarande nervös inför måndagen... Räknar minuter man får va hemma. Gosa med Kisse, klappa om bilarna och dona... Haha men snart är det över...

Va inne i stan igårkväll med. Fick en tidig födelsedagspresent med som innehöll lite kläder. Då detta ALDRIG kommer bli nån jävla modéblogg så lämnar vi ämnet!

Jao, va fan... Kan nog komma på nått mer kreativt än att uttråka er!


Kom på ÄNNU en fördel med denna portal, man väljer vilka inlägg som publiceras på FB med :D


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards