Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Mia - 18 juni 2012 09:35

Jaha då var vi igång igen på denna portalen.

På grund av att jag får cp-damp på Nattstad.se igen så bytte jag helt enkelt till denna portalen som är snyggare, bättre och enklare att förstå! Går ju inte ens att logga in där!! Dessutom går det att lösenordskydda de inlägg jag vill behålla för mig själv.

Får se om man kan smita in där och lägga ut en länk till denna nån gång under året....


The RebelHearts då, då...

Ja samma anda som tidigare bloggar. Lite upp och lite ner. Mycket bilar, rock n roll, humor och självklart om H.K.H  katten Hemi.   

Kommer dock inte lämna ut lösenordet till de dolda inläggen till någon... Så ingen idé att ni frågar.


Hemi-katt kom nyss in och ligger och illglor på mig. Som vanligt. Karln är å jobbar första dagen efter 4 lååånga månaders sjukskrivning och själv är jag ganska bra i knäet nu så imörrn blire back to Buisness.. I alla fall, denna veckan för om en vecka åker jag till Norge... Smått nervös men det ska nog bli bra.  Vad gör man inte för att få ihop lite snabba cash och lägga på den ena stora kärleken, Pärlan   

 

men usch vad uttråkad jag är då... Avvand me att va ensam nu ju... Får la ta ett givande samtal med katten och sedan en lång funderare på om jag är tokig, galen eller schizofren... Kanske alla alternativen?!

Det lär ju visa sig i framtiden... Om ngn timma eller så...

Ska se om jag lyckas bränna lite skivor te midsommar... eller om man startar upp gammeldatorn där brännarn fungerar ordentligt ... Hmm bara frågan hur jag ska få över musik från denna datorn till den andra utan USB-minne...  Mycket med det tekniska...


Det var la måndagsuppdateringen!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards