Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Mia - 28 juli 2013 10:54

Lite Scary men ändå blir man glad inombords.

Träffade en person igår som betyder så mycket för mig och har gjort det i hela mitt liv.

En gemensam vän till honom och min mamma kom förbi och mannen bara stirrar innan han ger mig ett stort leende.

" Nej, men är det inte Ancis flicka? " säger han förvånat.

" Jo, det stämmer..."

" Du är din mamma upp i dagen!!"

Ja, jag försöker i alla fall.

Kul att folk ser likheten mellan oss bara sådär.

Då blir man glad och stolt över att jag lyckas med något i mitt liv ;)


Jaha, vart fullt upp denna veckan. Haft och har massor att göra. Känns som att alla sliter i en åt olika håll med.

Men men det lugnar väl ner sig så småningom.

Kanske.

Nu är det bara att få alla saker på plats efter flytten.

Skönt att lämna Vrigstad även om hyresvärden klagar på allt i lägenheten :(

Hoppas jag hittar en städfirma som har tid att flyttstäda lgh för min insats dög ju inte.

Suck.

Ja, ja problem är till för att lösas...



Snäll pojkvän jag har då som rev mig i ögat igår haha.

Fasen vad ont det gör och svider hela tiden ^^

Men det gör inte så mycket ....


Nej ska väl ta tag i den här dagen med.

Ovido - Quiz & Flashcards