Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Mia - 21 mars 2013 09:59

Har verkligen inte haft någon större lust alls att vara social eller den "glada" vanliga Mia på ett bra tag.

Är först nu jag insett att det måste tvättas och städas hemma trots allt.

Världen går ju inte under även om detta kom som en lite mindre chock för mig att det inte funkade med jobbet.

Men men, nya tag...

Ska bara hitta gnistan igen och ta mig en rejäl funderare över mitt yrkesval.

Å andra sidan finns det ingen möjlighet att utbilda sig till något annat heller.


Men ger trakterna här en chans till, sedan får man söka sig till resten av landet på något vis. Tyvärr är det ju så att man måste ha ett arbete.


Slut på det tråkiga!


Jag ska väl kliva upp ur sängen och ta mig en lång dusch, ge odjuren mat och sen kanske det blir att umgås lite med goa Jessie!

Vi tar en dag i taget nu och jag känner att jag kommer snart igen! =)

Längtar som fasen efter min kära bror med!

1½ vecka kvar nu innan jag och Adolf åker bort över Påsk...

Eller åker vi  hem?!

Ovido - Quiz & Flashcards