Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Mia - 7 januari 2013 20:08

When Beauty compares with Everything





 


Chrysler

Av Mia - 7 januari 2013 19:43

och nya möjligheter, eller?


Mja vi får se helt enkelt.


Helgerna har varit kanoners. Spederat dem med de bästa av vänner i Smålanddskogarna. Så inga klagomål mer än att vart sjutton har 6 flak öl tagit vägen?? Ja, ja roligt hade vi!


Annars får man ju beklaga sig lite över förkylning och knäont men jobbar nu i alla fall tack och lov, förra lönen kunde varit roligare måste jag säga... Men men det går runt i alla fall.


Memphis växer och fiser så det knakar, numera över 40 kg och 75 cm i mankhöjd.  Just nu tränar vi på att gå fot och att inte dra i koppel... Det går framåt med den lille valpen...


Till helgen blire att ge min ögonsten Pärlan lite kärlek. Hoppas att det är det felet i växellådan jag tror!  Men startmotorn ska bytas och så ska vi la få igång na åtminstone :)  I Sommar ska jag köra MIN


Chrysler!!!!!!


Kort uppdatering igen...

Ovido - Quiz & Flashcards