Alla inlägg den 16 december 2012

Av Mia - 16 december 2012 13:30

Vuxenpoäng eller vad?

Allvarligt sjuk?

Man kan tro det... När det dessuotom finns öl att dricka en kväll som igår!

Men tant börjar bli gammal antagligen...

Drack i fredags och hamnade på en jättetrevlig fest i Björköby med massa vettiga folk. Och Memphis fick leka med en amstaff så han var överlycklig.

Kanske inte bästa idéen att kläcka första ölen så sent men skjutsade A till Lagan och det blev lite miss i planeringen då Bettan inte vill brumma som den ska.

Startade inte ens med starthjälp. Undrar nästan vad jag har gjort för att få Sveriges struligaste bil!  Aja fick ju låna ( mini) golfen av Larsson och den lilla dieseln brummade ju på bra... dock var besvikelsen stor när man har gaspedalen i botten och mätarn rör sig inte över 130- sträcket.... men men wv... Vad mer finns det att säga?!


Idag är jag kvar i Björköby, och är hundvakt och de tre små söta raringarna Memphis, Fia och Akki. De har ju inte dödat nån än så då går det ju ganska bra ;)

Har även hunnit med en promenad med Fia, tror att hon behövde det! Gick mycket bättre mellan dem efter det...

Men i em får det nog bli hem till mina små kissekatter...


För varje dag så saknar jag vissa mer och mer... Speciellt den mest betydelsefulla personen i mitt liv och jag hoppas verkligen att vi ses snart. Eller det MÅSTE  vi göra! Du vet ju vem du är så behöver inte förtälja det för dem som läser denna bloggen!


Knäet strular fortfarande... ont som fan och haltar på... så nej, inget jobb imörrn i alla fall! Finns inget att göra mer än att käka Ipren typ, det är det värsta... SUCK!  Eller ah, det bästa är ju att byta jobb vilket jag försöker med. Börjar bli desperat nu!

Aja nu får vi se när det kan komma ännu en uppdatering!

Håll te godo så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards