Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Fullt upp!

Av Mia - 15 juli 2013 16:00

Strålande bra det går med bloggeriet va?

Ohja!

Verkligen!

Eller inte...



Börjar jobba sent ikväll... visst är det fint att börja senare men det betyder att man inte kommer därifrån förrän runt halv nio.

Ska köra vetlandaturen inatt... Haha har väl glömt var minst hälften av alla ställen ligger men det kommer väl.

Jag är ju bäst på Tranås/Eksjö numera. Rekordet där är att lastbilen är parkerad på terminalen 04.20! 

Haha !

Så det rullar på kan man ju säga ^^

Lite drygt bara när man får jättetunga cp-pallar att dra av bilen på knölig mark men skam den som ger sig!


Jag vet inte om jag har så mycket att berätta för er som läser detta...

Mitt uppe i allt just nu känns det som.

Flytt, bilar, kärlek...

Och ber om ursäkt om jag åsidosatt vissa av er... Men om sanningen ska fram så har jag inte orken att umgås så mycket då alla man känner bor en bit bort...

Sen är det knapert att åka jkpg t/r i nästan 2 månader innan lönen kommer.

Det lilla jag fick för i maj räckte inte långt kan jag säga.

Har i alla fall bytt bil, insåg nu att diesel är det enda alternativet.

Men inga mer folkvagnar!

Så är numera ägare till en Opel Vectra från 1998.

Pålitlig men ser ut som fasen haha... Han är söt på sitt sätt.


I övrigt är det ganska bra, bättre än vad jag trodde efter ett mycket mycket hårt beslut.

Men det kanske var bäst för oss båda?!

Än så länge tyder allt på det.

Ja, ja...


Lämnar min lägenhet nu den 26:e och har en hel del att sortera, slänga och städa innan dess så det kommer att bli full rulle även där.

Blir bra när det är klart!


Nej ska ta och sova lite granna... Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 13 september 2014 20:56

  I lördags var det den bästa dagen på evigheter. Även om det kom en stor tråkig nyhet. Men jag bestämde mig för att inte bryta ihop, lade nyheten i bagaget med allt annat skit och njöt av sällskapet, bilarna och musiken. Värt varenda sekun...

</3

Av Mia - 6 juli 2014 18:16

Memories that tear apart what's left of my heart..           Long time ago.. I miss that girl ´cause she was someone else than she´s today.     .   My strength My Happiness My Confidence       My Heart and Soul My hea...

Av Mia - 6 juli 2014 17:47

Varje morgon vaknar man och funderar på anledningen till att kliva upp ur sängen. Varje dag skrider sakta fram, likvärdig med den föregående. Varje kväll lägger man sig i den tomma sängen och önskar att morgondagen blir bättre.   Fast i en c...

Av Mia - 15 maj 2014 21:11

När man kan räkna glädjeämnena på sin ena hand och inser att det finns gott om plats kvar ändå. När man inte vet hur länge till man orkar kämpa och energin har tagit slut. När den fysiska smärtan tar över hela din kropp. När den psykiska delen...

Av Mia - 19 november 2013 09:00

  Så här tidigt har nog bloggen aldrig uppdateras och det lär väl knappast hända igen anar jag. Men man ska aldrig säga aldrig.   Har ju gått hemma och skrotat senaste veckan, lätt panikångest som stiger allt mer och mer. Nu är det så att ma...

Ovido - Quiz & Flashcards